26 Ekim 2012 Cuma


BEYİN KULLANMA KILAVUZU 50; BEN, SENİM...

Ben 100kg(En fazla:)), 1.80m boyunda bir erkeğim, sizce ben ve Hülya Avsar birbirimize tahminen %  kaç benziyoruz?

Cevap: %99,9 oranında benziyoruz. Sadece anatomik olarak değil, biyolojik ve kimyasal olarak fotokopi kağıdından 1000 kat fazla benziyoruz.

Peki, psikolojik olarak bibirimize %  kaç benziyoruz?
Bir önceki benzerlikten daha da fazla.
''Ne?'', ''Aynı mıyız yani? '' dediğinizi duyar gibiyim.:)

 EVET aynıyız, eşsiz olduğumuzu düşünmek daha hoş gelsede evet, ben senim, sen de ben...Hırslarımız, endişelerimiz, tepkilerimiz çok benzer. Zaten bilim ortak noktaların olması üzerine kurulu, psikoloji de bu nedenle bilim.
Bu gerekçeyle kendimizi tanıdığımız oranda karşımızdaki kişi ya da kişileri de tanıyabiliriz.Yani aklımızı okuyabiliyorsak, karşımızdakinin aklını da okuyabiliriz.

Bugüne kadar karşı cinsten gerçekten etkilendiğiniz 2 kişi oldu, aslında dışa dönük duruyorsunuz ama son derece duygusal bir insansınız, en büyük zaafınız insanlara kolay güvenmek, insanlar yaptıkları işi sizin kadar sahiplenmiyor....:))

Beynimizi okuyanlar; yıllardır, ideolojileri çatıştırarak hegemonyayı görünmez kılıyorlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder