1 Şubat 2012 Çarşamba

HALAT ÇEKME 

Lisede okurken okulun şenliklerinde bir çok yarışma vardı. Bu yarışmalardan sonucu en belli olan; okulun sporcularından oluşan  takıma karşı,  inek(Çalışkan, sosyal hayattan kopuk, sportif olmayan) öğrencilerden oluşan takımın halat çekme yarışıydı. Ben de sporcuların takımındaydım ve ilk çekişte inekleri(!) kaç metre uçuracağımızı konuşuyorduk sadece.

 30'ar kişilik gruplar halatın iki ucundan asılırken ineklerden biri ''Çök ''diye bağırdı, biz tüm gücümüzle onları uçurmaya çalışırken onlar bacakları yengeç biçimini alarak kalçalarını yere yaklaştırdılar. Kola karşı bacakların kuvveti...

Dayanılmaz acı duyuyorduk onları çekmeye çalışırken, inanılmazdı, çekemiyorduk..Biz son  gücümüzü tüketirken, aynı inek ''Çek'' diye bağırdı, her ''Çek'' deyişinde aynı anda bizi milim milim, santim santim çizgiye yaklaştırdılar, gücümüze rağmen kazandılar...

Kıssadan hisse istiyorsanız eğer; ne zaman biri ya da birilerini hafife alsam halat çeken
gençleri, ne zaman biri ya da birileri beni hafife alsa yine  halat çeken gençleri düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder