12 Aralık 2013 Perşembe

BKK 88; TRANSLARIMIZ

Bazı eğitimlerimde katılımcıların bir kısmı ''hocam ben transa girmem, telkin kabul etmem.'' der. Transtan hiç çıkmıyoruz ki girmemekten bahsedelim, sürekli bir transtan diğer transa geçiyoruz sadece.. Giydiğimiz her marka kıyafet telkinden etkilendiğimiz anlamına geliyor zaten.
Kendi egonuzu terkedin, karşınızdakinin egosuna girin, ve bir tavuk gibi hiç doymak bilmeyen egosunu besleyin. Trans başlatmanın en kolay yolu gülümsemektir. Telefonda bile konuşurken gülümsemenin gücünden faydalanabilirsiniz.
Söylediklerini onaylamanız trans yaratır.
Ortak noktalarınız transı güçlendirir, iltifatlar; hele gerçekse çok işe yarar.
Bazı kelimeler ve tekrarları yeni, kolay gibi transı kolaylaştırır.
Keşiflerde bulunmasını sağlamak, farkındalığı arttırmak güveni, güven de transı yaratır.

Bu kitabı yazarken kitabın ismine de taktım, sürekli isminin ne olması gerektiği transındaydım. Sonunda harika bir isim bulduğuma inandım;  ‘’Avatarların en güçlüsü; bilinçaltı; gerçeklik bükücüsü.’’ Heyecanda uyuyamayarak, bloğumun yeni bir sayısına  bu adı verdim ve tıklanma rekorumu beklemeye başladım. Sizce ne oldu? Fena çuvalladım. Minimum tık sayılarından birini aldı. Okuyucunun ne düşündüğüne değil , yani onun transına(ne düşündüğü) değil, kendi transıma girmiştim. Bu dersle okuyucunun transında neler olabilir diyerek bir blog yazdım.’’Birinci kadın, ikinci kadın, erkek +18’’ Okunma rekorları kırdı. Hemen hemen hepimiz kendi transımızı başkalarının transına girmeye tercih ediyoruz. Karşınızdakini etkilemek mi istiyorsunuz, karşı tarafın translarına bir yolculuk bileti alınJ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder